Οι πωλήσεις των διακοπών στις ΗΠΑ αναμένεται να αυξηθούν με τον πιο αργό ρυθμό των τελευταίων έξι ετών, σύμφωνα με στοιχεία της Deloitte την Πέμπτη, καθώς ο επίμονος πληθωρισμός και η εξάντληση των αποταμιεύσεων κάνουν τους αγοραστές πιο φειδωλούς για την πολύ σημαντική περίοδο αγορών.
Οι λιανικές πωλήσεις για διακοπές είναι πιθανό να αυξηθούν μεταξύ 2,3% και 3,3% την περίοδο Νοεμβρίου 2024-Ιανουάριος 2025, φτάνοντας συνολικά τα 1,59 τρισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την έκθεση δεδομένων, από αύξηση 4,3% σε 1,54 τρισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,1% το 2018.
Γιατί είναι σημαντικό
Οι πωλήσεις για την περίοδο των διακοπών αντιπροσωπεύουν γενικά περισσότερο από το ήμισυ των ετήσιων εσόδων των λιανοπωλητών των ΗΠΑ.
Μια μικρότερη σεζόν φέτος – με μόνο 27 ημέρες μεταξύ της Ημέρας των Ευχαριστιών και των Χριστουγέννων – ώθησε τους λιανοπωλητές να ξεκινήσουν υψηλότερες προωθητικές εκπτώσεις νωρίτερα στη σεζόν.
Οι καταναλωτές σε όλα τα εισοδηματικά κλιμάκια έχουν πληγεί από χαμηλότερες προσωπικές αποταμιεύσεις, οι οποίες μειώθηκαν σε περίπου 3,4% τους τελευταίους μήνες, σε σύγκριση με μέσο όρο 3,8% τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, σύμφωνα με την έκθεση.
Οι πελάτες αναμένεται να ξεκινήσουν νωρίς το κυνήγι ευκαιριών, αναζητώντας πρόσθετες εκπτώσεις σε διάφορες κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων των παντοπωλείων και των ειδών σπιτιού, καθώς σφίγγουν τα κορδόνια τους.
Με βάση τους αριθμούς
Η Deloitte αναμένει ότι οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα αυξηθούν στο εύρος 7%-9% την εορταστική περίοδο του 2024, φτάνοντας συνολικά τα 294 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με την αύξηση 10,1% στα 270 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι.
Οι πωλήσεις στα καταστήματα αναμένεται να αυξηθούν μεταξύ 1,3% και 2,1% έως και 1,3 τρισεκατομμύρια δολάρια την ερχόμενη εορταστική περίοδο, σε σύγκριση με αύξηση 3,1% στα 1,27 τρισεκατομμύρια δολάρια, ένα χρόνο πριν.
«Η αύξηση του χρέους των πιστωτικών καρτών και η πιθανότητα ότι πολλοί καταναλωτές έχουν εξαντλήσει τις αποταμιεύσεις τους από την εποχή της πανδημίας πιθανότατα θα επηρεάσει την αύξηση των πωλήσεων αυτή τη σεζόν σε σύγκριση με την προηγούμενη», δήλωσε ο Michael Jeschke, επικεφαλής της Deloitte Consulting’s Retail & Consumer Products.
«Η πρόβλεψή μας δείχνει ότι οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα παραμείνουν ισχυρές καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να επωφελούνται από τις διαδικτυακές προσφορές για να μεγιστοποιήσουν τις δαπάνες τους».
πηγή:www.investing.com