Η Bank of New York Mellon δήλωσε ότι απασχολεί πλέον δεκάδες «ψηφιακούς υπαλλήλους» που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη, έχουν εταιρικά login και συνεργάζονται με το ανθρώπινο προσωπικό της.
Όπως και οι ανθρώπινοι εργαζόμενοι, αυτοί οι ψηφιακοί εργαζόμενοι έχουν άμεσους προϊσταμένους στους οποίους αναφέρουν και εργάζονται αυτόνομα σε τομείς όπως η κωδικοποίηση και η επικύρωση εντολών πληρωμών, δήλωσε η Διευθύντρια Πληροφορικής Leigh-Ann Russell. Σύντομα θα έχουν πρόσβαση στους δικούς τους λογαριασμούς email και μπορεί να είναι σε θέση να επικοινωνούν με τους συναδέλφους τους με άλλους τρόπους, όπως μέσω του Microsoft Teams, πρόσθεσε.
«Αυτό είναι το επόμενο επίπεδο», δήλωσε η Russell. Αν και είναι ακόμα νωρίς για την τεχνολογία, η Russell δήλωσε: «Είμαι σίγουρη ότι σε έξι μήνες θα έχει γίνει πολύ, πολύ διαδεδομένη».
Αυτό που η τράπεζα, γνωστή και ως BNY, αποκαλεί «ψηφιακοί εργαζόμενοι», άλλες τράπεζες μπορεί να το αναφέρουν ως «πράκτορες AI». Και ενώ ο κλάδος δεν έχει καταλήξει σε σαφή ομοφωνία σχετικά με την ακριβή ορολογία, είναι σαφές ότι η τεχνολογία έχει μια αυξανόμενη παρουσία στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.
Άλλοι δεν ακολουθούν απαραίτητα την ίδια προσέγγιση της χορήγησης πλήρους πρόσβασης στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά πολλοί λένε ότι διαμορφώνουν την τεχνητή νοημοσύνη σε εφαρμογές που αναπαράγουν όλο και περισσότερο τις ικανότητες και τις ροές εργασίας των ανθρώπινων υπαλλήλων, αναλαμβάνοντας όλο και περισσότερες εργασίες σε τομείς όπως ο κύκλος ζωής της ανάπτυξης λογισμικού και η έρευνα. Αρκετοί, όπως η JPMorgan Chase, λένε ότι εξακολουθούν να προσπαθούν να βρουν τους ακριβείς ελέγχους πρόσβασης και διαχείρισης, τις ενσωματώσεις συστημάτων και το βαθμό στον οποίο αυτά τα τεχνολογικά συστήματα θα γίνουν ανθρώπινα.
Η BNY δήλωσε ότι χρειάστηκαν τρεις μήνες για να δημιουργήσει το AI Hub δύο ψηφιακά προφίλ υπαλλήλων: ένα σχεδιασμένο για τον καθαρισμό τρωτών σημείων στον κώδικα και ένα για την επικύρωση των οδηγιών πληρωμής. Κάθε προφίλ μπορεί να υπάρχει σε μερικές δεκάδες περιπτώσεις και κάθε περίπτωση ανατίθεται να λειτουργεί στενά μέσα σε μια συγκεκριμένη ομάδα, είπε η Russell. Με αυτόν τον τρόπο, κανένας ψηφιακός υπάλληλος δεν έχει ευρεία πρόσβαση σε πληροφορίες σε ολόκληρη την εταιρεία, πρόσθεσε.
Επειδή έχουν τα δικά τους στοιχεία σύνδεσης και μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση στις ίδιες εφαρμογές με τους ανθρώπινους υπαλλήλους, μπορούν να εργάζονται αυτόνομα, είπε η Russell. Για παράδειγμα, ένας ψηφιακός μηχανικός μπορεί να συνδεθεί στα συστήματα της εταιρείας και να δει ότι υπάρχει μια ευπάθεια που πρέπει να επιδιορθωθεί, να γράψει τον νέο κώδικα για να την επιδιορθώσει και, στη συνέχεια, να τον διαβιβάσει σε έναν ανθρώπινο διευθυντή για έγκριση στο σύστημα.
Άλλοι δεν ακολουθούν απαραίτητα την ίδια προσέγγιση της χορήγησης πλήρων στοιχείων σύνδεσης στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά πολλοί λένε ότι διαμορφώνουν την τεχνητή νοημοσύνη σε εφαρμογές που αναπαράγουν όλο και περισσότερο τις ικανότητες και τις ροές εργασίας των ανθρώπινων υπαλλήλων, αναλαμβάνοντας όλο και περισσότερες εργασίες σε τομείς όπως ο κύκλος ζωής της ανάπτυξης λογισμικού και η έρευνα. Αρκετοί, όπως η JPMorgan Chase, λένε ότι εξακολουθούν να προσπαθούν να προσδιορίσουν τους ακριβείς ελέγχους πρόσβασης και διαχείρισης, τις ενσωματώσεις συστημάτων και το βαθμό στον οποίο αυτά τα τεχνολογικά συστήματα θα γίνουν παρόμοια με τους ανθρώπους.
Η BNY δήλωσε ότι χρειάστηκαν τρεις μήνες για να δημιουργήσει το AI Hub δύο ψηφιακά προφίλ υπαλλήλων: ένα σχεδιασμένο για τον καθαρισμό τρωτών σημείων στον κώδικα και ένα για την επικύρωση των οδηγιών πληρωμής. Κάθε προφίλ μπορεί να υπάρχει σε μερικές δεκάδες περιπτώσεις και κάθε περίπτωση έχει ανατεθεί να εργάζεται στενά μέσα σε μια συγκεκριμένη ομάδα, είπε η Russell. Με αυτόν τον τρόπο, κανένας ψηφιακός υπάλληλος δεν έχει ευρεία πρόσβαση σε πληροφορίες σε ολόκληρη την εταιρεία, πρόσθεσε.
Επειδή έχουν τα δικά τους στοιχεία σύνδεσης και μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση στις ίδιες εφαρμογές με τους ανθρώπινους υπαλλήλους, μπορούν να εργάζονται αυτόνομα, είπε η Russell. Για παράδειγμα, ένας ψηφιακός μηχανικός μπορεί να συνδεθεί στα συστήματα της εταιρείας και να δει ότι υπάρχει μια ευπάθεια που πρέπει να επιδιορθωθεί, να γράψει τον νέο κώδικα για να την επιδιορθώσει και, στη συνέχεια, να τον διαβιβάσει σε έναν ανθρώπινο διαχειριστή για έγκριση στο σύστημα.
Απόδοση – Επιμέλεια: ΤΑΤΙΑΝΗ ΣΑΓΙΕΧ

