PepsiCo: Δείχνει πώς θα είναι το μέλλον των εφοδιαστικών αλυσίδων

H PepsiCo επενδύει στην ψηφιοποίηση και την αυτοματοποίηση, συμπεριλαμβανομένης της ρομποτικής και της προγνωστικής AI

Σε μια ολική αναδιάρθρωση της εφοδιαστικής της αλυσίδας έχει προχωρήσει η PepsiCo, εν πολλοίς τροφοδοτούμενη από τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης.

Ο Γκρεγκ Ρόντεν, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, έχει περάσει ολόκληρη την 34χρονη επαγγελματική του σταδιοδρομία εργαζόμενος στον κολοσσό των σνακ και αναψυκτικών. Μιλώντας στο Business Insider είπε ότι μόνο τα τελευταία τρία χρόνια έχει γίνει μάρτυρας περισσότερων αλλαγών από ό,τι στα 31 χρόνια που προηγήθηκαν.

PepsiCo

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, καθώς οι καταναλωτές αγόραζαν όλο και περισσότερα αγαθά μέσω διαδικτύου, οι πωλήσεις ειδών παντοπωλείου παρέμεναν συνδεδεμένες με το φυσικό κατάστημα. Όμως η πανδημία άλλαξε τις συνήθειες και τώρα οι άνθρωποι είναι όλο και πιο πιθανό να αγοράζουν τρόφιμα και ποτά και μέσω διαδικτύου.

«Όταν ξεκίνησα πριν από 34 χρόνια, τα πάντα αγοράζονταν από ένα κατάστημα και είχαμε ένα αρκετά στενό χαρτοφυλάκιο επιλογών για τον καταναλωτή», δήλωσε. «Τώρα, κυριολεκτικά ο καθένας μπορεί να αγοράσει οτιδήποτε, οπουδήποτε». Η PepsiCo έχει επίσης επεκτείνει τη σειρά προϊόντων της, προσφέροντας νέες γεύσεις και μεγέθη των σνακ και των ποτών της.

Αυτές οι αλλαγές σημαίνουν ότι η ζήτηση για περισσότερες μάρκες προέρχεται από περισσότερες κατευθύνσεις. Η PepsiCo λέει ότι επενδύει στην ψηφιοποίηση και την αυτοματοποίηση, συμπεριλαμβανομένης της ρομποτικής και της προγνωστικής τεχνητής νοημοσύνης, ώστε να μπορεί να σχεδιάζει καλύτερα γύρω από τη ζήτηση των προϊόντων και να παράγει και να παραδίδει τα προϊόντα της πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια, ενώ σημειώνει ότι ο μετασχηματισμός της αλυσίδας εφοδιασμού της έχει ολοκληρωθεί κατά τα δύο τρίτα.

Η PepsiCo σημείωσε κέρδη περισσότερα των 91 δισ. δολαρίων το 2023 από τις πωλήσεις περισσότερων από 500 εμπορικών σημάτων παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των ομώνυμων αναψυκτικών Pepsi, τα πατατάκια Lay’s, Doritos και τα ροφήματα Gatorade και Mountain Dew.

Τα κέρδη της εταιρείας για τα δύο πρώτα τρίμηνα του 2024 ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Wall Street, αλλά ο όγκος στη Βόρεια Αμερική για τις επιχειρήσεις της Frito-Lay και των ποτών έχει μειωθεί, καθώς οι καταναλωτές αντιδρούν στις πολυετείς αυξήσεις των τιμών.

PepsiCo

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο