Η διαφημιστική εκστρατεία γίνεται σιγά-σιγά πραγματικότητα. Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη, που χαιρετίστηκε για περισσότερο από ένα χρόνο τώρα ως το νέο σύνορο της τεχνολογίας, σημειώνει σταθερά τις πωλήσεις των επιχειρήσεων. Και δεν είναι μόνο η Nvidia Corp. NVDA, +3,18% που συγκεντρώνει στρατοσφαιρικά έσοδα και περιθώρια.
“Είναι αναμφισβήτητα το θέμα κάθε συζήτησης [επικεφαλής πληροφοριών]”, δήλωσε ο Aaron Levie, διευθύνων σύμβουλος της Box Inc. , η οποία ανακοίνωσε το πρώτο οικονομικό έτος ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων την Τρίτη μαζί με μια νέα ενοποίηση με το MSFT της Microsoft Corp. , -0,14% Azure OpenAI στο Box AI.
“Αυτό δημιουργεί ένα νέο κεφάλαιο για την εταιρεία μας”, δήλωσε ο Levie σε συνέντευξή του στο MarketWatch την Τρίτη, επισημαίνοντας τη βιασύνη των πελατών να αναβαθμίσουν στο Box AI, μια νέα σουίτα δυνατοτήτων που θα ενσωματώσει εγγενώς προηγμένα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης στο cloud περιεχομένου Box. «Η τελευταία δεκαετία και πλέον αφορούσε την ανάπτυξη του cloud. Και η επόμενη δεκαετία θα αφορά το ταξίδι του μετασχηματισμού της τεχνητής νοημοσύνης».
Οι εταιρικοί πελάτες αποκτούν διακομιστές AI, λογισμικό και υπηρεσίες cloud-computing, με βάση τα τριμηνιαία αποτελέσματα των τελευταίων εβδομάδων και τα σχόλια των στελεχών που ανακοινώνουν αυτά τα αποτελέσματα.
Μπροστά και στο κέντρο βρίσκονται τα 800 εκατομμύρια δολάρια σε διακομιστές AI που πωλήθηκαν από την Dell Technologies Inc. DELL, +0,64% κατά τη διάρκεια του τριμήνου που ολοκληρώθηκε πρόσφατα. Ο αριθμός αυτός θα ήταν ακόμη υψηλότερος, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Jeff Clarke, εάν η εταιρεία ήταν σε θέση να ανταποκριθεί στην τεράστια ζήτηση. «Έχουμε τοποθετηθεί καλά στην τεχνητή νοημοσύνη», δήλωσε ο Clarke, σημειώνοντας ότι περισσότεροι πελάτες απαιτούν υπολογιστές και διακομιστές με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης.
«Αναδύονται πραγματικά, αυξητικά έσοδα από την τεχνητή νοημοσύνη. Θα χρειαστούν μερικά χρόνια για να ολοκληρωθεί πλήρως, αλλά είναι μια καλή αρχή», δήλωσε ο Patrick Moorhead, επικεφαλής αναλυτής της Moor Insights & Strategy. Επισήμανε την υιοθέτηση της τεχνολογίας AI από τη Microsoft (λογισμικό παραγωγικότητας, συνεργασία και υπηρεσίες cloud), την IBM Corp. IBM, +2,19% (generative AI και πλατφόρμα επιστημονικών δεδομένων), την Salesforce Inc. CRM, +1,68% (cloud μάρκετινγκ και πωλήσεων), την Oracle Corp. ORCL, +1,20% (προγραμματισμός επιχειρησιακών πόρων), την Box (διαχείριση εγγράφων) και την HP Inc. HPQ, +3,78% και την Dell (εμπορικοί υπολογιστές).
Ο διευθύνων σύμβουλος της HP, Enrique Lores, σηματοδότησε έναν κύκλο τεχνητής νοημοσύνης για την εταιρεία του, ο οποίος ήταν ελαφρώς πιο αργός από αυτόν της Dell, αλλά παρόλα αυτά ακμαίος. Είπε ότι αναμένει ότι ο αντίκτυπος των νέων υπολογιστών AI το δεύτερο εξάμηνο του 2024 «θα είναι μικρός», προσθέτοντας: «Πρέπει να έχουμε έτοιμους τους υπολογιστές και το υλικό. Αλλά το πιο σημαντικό, πρέπει οι εφαρμογές να είναι έτοιμες. Και αυτό θα πάρει χρόνο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πιστεύουμε ότι η υιοθέτηση θα είναι σταδιακή».
Οι περισσότερες επιχειρήσεις βρίσκονται ακόμη στο αρχικό στάδιο του ταξιδιού και θα ακολουθήσουν μια πιο σταδιακή προσέγγιση από τις μικρότερες επιχειρήσεις.
«Οι εταιρείες θέλουν να ξοδέψουν και πειραματίζονται» για να κάνουν την καλύτερη δυνατή χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, δήλωσε την Τετάρτη ο διευθύνων σύμβουλος της Nutanix Inc. NTNX, +1,70%, Rajiv Ramaswami, όταν η εταιρεία του ανακοίνωσε ισχυρά τριμηνιαία αποτελέσματα. Επεσήμανε την αυξανόμενη ζήτηση για παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη για εργασίες όπως η υποστήριξη πελατών, η τεκμηρίωση, η υποβοηθούμενη τεχνολογία και ο εντοπισμός απάτης.
“Είμαστε στα πρώτα στάδια με την τεχνητή νοημοσύνη, αλλά θα υπάρξει ένα τύμπανο τους επόμενους μήνες”, δήλωσε σε συνέντευξή του ο διευθύνων σύμβουλος της Autodesk Inc. ADSK, +1,54%, Andrew Anagnost.
Όπως και οι περισσότερες εταιρείες λογισμικού, η Autodesk έχει δώσει έμφαση στην προσθήκη λογισμικού gen-AI στις εφαρμογές της, όπως τεχνολογία που επιτρέπει στους σχεδιαστές να δημιουργούν γρήγορα τραχιά 3-D μοντέλα από ένα σχέδιο ή φωτογραφίες.
Η SAP, +1,72%, συγχωνεύει τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη στο κίνημα των έξυπνων επιχειρήσεων – «μια συνέχεια αυτού που κάνουμε», δήλωσε σε συνέντευξή του ο Irfan Khan, πρόεδρος του τμήματος πλατφόρμας και τεχνολογιών της SAP.
Το ισχυρό λογισμικό ανθρώπινου δυναμικού της SAP, SuccessFactors, χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο από τους πελάτες για την πρόσληψη υποψηφίων και την παρακολούθηση της ροής εργασίας. Ένας πελάτης της SAP, η BMW BMW, -1,50%, χρησιμοποιεί την τεχνολογία για σχεδιασμό που σχετίζεται με το εργατικό δυναμικό, τη χρηματοδότηση και την εφοδιαστική αλυσίδα.
Ορισμένες εταιρείες τεχνολογίας είναι πιο μακριά, ιδιαίτερα εκείνες που στράφηκαν σκληρά στην τεχνητή νοημοσύνη πριν από το πιο πρόσφατο κύμα διαφημιστικής εκστρατείας και υπερβολής.
Ο Tom Siebel, Διευθύνων Σύμβουλος της C3. ai Inc. AI, +3,84%, δήλωσε ότι η αύξηση των εσόδων έχει επιταχυνθεί τα τελευταία πέντε τρίμηνα και η εταιρεία έχει επισκιάσει τη δική της καθοδήγηση εσόδων σε κάθε τρίμηνο από τότε που εισήχθη στο χρηματιστήριο στα τέλη του 2020. «Δεν νομίζω ότι αυτή η ευκαιρία της τεχνητής νοημοσύνης είναι εφήμερη», είπε. «Αυτή είναι η πραγματική συμφωνία και C3. ai είναι ένας πραγματικός παίκτης».
Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένοι αρνητές που επιμένουν ότι η μετάβαση δεν θα είναι άμεση, καθώς οι πελάτες πλοηγούνται στην υπόσχεση της AI καθώς και στους κινδύνους της, οι οποίοι περιλαμβάνουν deepfakes, κοινωνικοοικονομική ανισότητα, αλγοριθμική προκατάληψη που προκαλείται από κακά δεδομένα και αυτό που είναι γνωστό ως ψευδαισθήσεις – λανθασμένα ή παραπλανητικά αποτελέσματα που παράγουν τα μοντέλα AI.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Salesforce, Marc Benioff, ακολούθησε διαφορετική προσέγγιση κατά τη διάρκεια μιας 30λεπτης κωλυσιεργίας μετά την ανακοίνωση των κερδών της εταιρείας την περασμένη εβδομάδα. Ονόμασε το 2024 το «έτος του νέφους δεδομένων», ενώ έριξε συκοφαντίες σε ορισμένα μοντέλα AI.
“Στην επιχείρηση, χρειάζεστε βαθιά ενσωμάτωση δεδομένων και μεταδεδομένων για να κατανοήσει η AI και να προσφέρει τις κρίσιμες γνώσεις και πληροφορίες που χρειάζονται οι πελάτες σε όλη την επιχείρησή τους, στις πωλήσεις, τις υπηρεσίες, το μάρκετινγκ, το εμπόριο, ό, τι κι αν είναι”, δήλωσε ο Benioff. «Αυτή η βαθιά ενσωμάτωση των δεδομένων και των μεταδεδομένων, δεν είναι τόσο εύκολη».
Ωστόσο, υπάρχει μικρή συζήτηση μεταξύ των πελατών και των πωλητών σχετικά με το άμεσο μέλλον της τεχνολογίας – και αυτό είναι ότι η genAI είναι η νέα πραγματικότητα.
πηγή:www.marketwatch.com