Οι καταναλωτές στις βασικές αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Ισπανίας συνετέλεσαν στην πτώση κατά 18% σε ετήσια βάση στις μηνιαίες εγγραφές του μπλοκ, οι οποίες αντικατοπτρίζουν τις πωλήσεις
- Η Stellantis και η Volkswagen, σημείωσαν σημαντικές μειώσεις τον Αύγουστο στις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, συμβάλλοντας σε απότομη συνολική πτώση καθώς η ζήτηση μειώθηκε σε βασικές αγορές και οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων μειώθηκαν.
Οι καταναλωτές στις βασικές αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Ισπανίας συνετέλεσαν στην πτώση κατά 18% σε ετήσια βάση στις μηνιαίες εγγραφές του μπλοκ, οι οποίες αντικατοπτρίζουν τις πωλήσεις, δήλωσε την Πέμπτη η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων. Οι εγγραφές στην ΕΕ ανήλθαν σε περίπου 643.600 για τον μήνα, με κάθε μεγάλη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία να παρουσιάζει πτώση.
- Η Stellantis, η πολυεθνική εταιρεία πίσω από ευρωπαϊκές μάρκες όπως η Peugeot, η Citroen και η Fiat, σημείωσε πτώση σχεδόν 30% στις εγγραφές σε σύγκριση με πέρυσι.
Η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία διαθέτει επίσης Jeep και Dodge, δήλωσε τον Ιούλιο ότι θα εξετάσει το ενδεχόμενο μείωσης των τιμών για να προσελκύσει καταναλωτές και να ξεφορτώσει τα αποθέματα μετά από απογοητευτικά κέρδη. Τότε, τα στελέχη της εταιρείας επεσήμαναν τα λανσαρίσματα νέων μοντέλων για να ενισχύσουν τις επιδόσεις του τον υπόλοιπο χρόνο.
- Οι εγγραφές για τη Volkswagen, τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, μειώθηκαν κατά 15%, ανέφερε η ACEA. Η πτώση ήρθε καθώς η εταιρεία σκέφτεται να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία και το Βέλγιο εν μέσω προσπαθειών μείωσης του κόστους και χαμηλής ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα.
Οι γερμανικές μάρκες πολυτελείας BMW και Mercedes-Benz παρουσίασαν πτώση 16% και 13%, αντίστοιχα. Η γαλλική Renault σημείωσε πτώση των ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων κατά 14%.
- Η ΕΕ κατέγραψε απότομη μηνιαία πτώση στις πωλήσεις νέων πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων εν μέσω μιας μετάβασης για έναν κλάδο που έχει επενδύσει πολλά στην παραγωγή τους.
- Οι ταξινομήσεις EV μειώθηκαν κατά 44% σε περίπου 92.600, δήλωσε ο βιομηχανικός όμιλος. Το μερίδιο αγοράς τους μειώθηκε στο 14% από 21% το προηγούμενο έτος.
Τα παραδοσιακά υβριδικά αυτοκίνητα ήταν ο μόνος τύπος οχήματος που παρουσίασε ανάπτυξη τον Αύγουστο, με τις ταξινομήσεις να αυξάνονται κατά 6,6%, σύμφωνα με την ACEA. Οι πωλήσεις συμβατικών αυτοκινήτων με αέριο και plug-in υβριδικών αμφότερων μειώθηκαν.
Τ.Σ