Σε χαμηλό τριών ετών η αγορά ρωσικού πετρελαίου από την Κίνα

πετρελαίου

Τα ανεξάρτητα διυλιστήρια πετρελαίου της Κίνας βρίσκονται σε καλό δρόμο για να πάρουν τον χαμηλότερο όγκο ρωσικού αργού ESPO σε πάνω από τρία χρόνια, καθώς τα κέρδη διύλισης συρρικνώνονται και άλλες ποιότητες προσφέρονται σε φθηνότερες τιμές.

Τα διυλιστήρια έχουν αγοράσει περίπου 12 εκατομμύρια βαρέλια ESPO για την άφιξη του Ιουνίου μέχρι στιγμής αυτόν τον μήνα, ο οποίος αναμένεται να είναι ο χαμηλότερος από τον Μάιο του 2021, σύμφωνα με την Kpler. Ενώ ο κύκλος συναλλαγών εξακολουθεί να είναι ανοιχτός για περίπου άλλη μια εβδομάδα στην Ασία, οι ασθενέστερες κινεζικές αγορές έδωσαν στην Ινδία την ευκαιρία να πάρει περισσότερα φορτία.

πετρελαίου


Νωρίτερα φέτος, ανεξάρτητα διυλιστήρια απέσπασαν το ESPO ταχύτερα από το συνηθισμένο μετά από μια αντιπαράθεση με τους Ιρανούς πωλητές σχετικά με την τιμή. Έκτοτε, ορισμένα ρωσικά φορτία για την άφιξη του Απριλίου και του Μαΐου έχουν μείνει απούλητα, σύμφωνα με εμπόρους που ζήτησαν να μην κατονομαστούν, καθώς οι πληροφορίες είναι ιδιωτικές.

Τα ανεξάρτητα διυλιστήρια της Κίνας, τα οποία εδρεύουν κυρίως στην επαρχία Shandong και είναι γνωστά ως τσαγιέρες, αντιμετωπίζουν χαμηλότερα περιθώρια διύλισης φέτος που μπορεί να οδηγήσουν σε λειτουργικές περικοπές. Αυτό σημαίνει ότι η τιμή που πληρώνουν για το αργό τους έχει ακόμη μεγαλύτερη σημασία, καθιστώντας τις φθηνότερες επιλογές ελκυστικές.

πετρελαίου

Το ESPO προσφερόταν με έκπτωση μικρότερη από 1 δολάριο το βαρέλι στο σημείο αναφοράς του σε βάση παράδοσης, ενώ κάποιο αργό πετρέλαιο από το Ιράν και τη Βενεζουέλα προσφέρθηκε με εκπτώσεις 6 δολαρίων ή περισσότερο, δήλωσαν οι έμποροι. Οι αγορές της ρωσικής ποιότητας από την Ινδία ήταν σημαντικά υψηλότερες για τον Ιούνιο από ό, τι τους προηγούμενους μήνες, πρόσθεσαν.

Το ESPO αποστέλλεται από την Άπω Ανατολή της Ρωσίας και ο βαθμός ευνοείται για την υψηλότερη απόδοση ντίζελ. Ωστόσο, τα κέρδη από τη μετατροπή αργού σε βιομηχανικό καύσιμο στο Shandong έχουν μειωθεί κατά το ήμισυ φέτος, πέφτοντας κάτω από τον μέσο όρο των 10 ετών σε αρκετές περιπτώσεις, σύμφωνα με σημείωμα της Mysteel OilChem.

Ο σύμβουλος της βιομηχανίας πρόσθεσε ότι οι τσαγιέρες ενδέχεται να μειώσουν τα ποσοστά επεξεργασίας αργού σε περίπου 52% της χωρητικότητας στις αρχές Ιουνίου, το οποίο θα ήταν το χαμηλότερο από τον Μάιο του 2022. Τα διυλιστήρια στην Κίνα υποβάλλονται ήδη σε προγραμματισμένη εποχιακή συντήρηση στα εργοστάσιά τους, μειώνοντας την κατανάλωση αργού.

πηγή:www.finance.yahoo.com

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο