Η ιδιοκτήτρια της Fiat, Stellantis, αναμένεται να ανακοινώσει τη Δευτέρα μια υβριδική έκδοση του μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου 500e που θα παράγεται στο εργοστάσιό της στο Mirafiori στην Ιταλία, δήλωσαν δύο πηγές εξοικειωμένες με το θέμα, επιβεβαιώνοντας δημοσίευμα του Automotive News Europe.
Η ανακοίνωση αναμένεται σε συνάντηση που έχει προγραμματιστεί στο Τορίνο μεταξύ του διευθύνοντος συμβούλου Carlos Tavares και των συνδικάτων, τα οποία ζητούν ένα νέο φθηνότερο μοντέλο μεγάλου όγκου για το Mirafiori για να αναζωογονήσει την παραγωγή του.
Το 500e συναρμολογείται στο εργοστάσιο στο Τορίνο, την ιστορική έδρα της Fiat, αλλά η παγκόσμια επιβράδυνση των πωλήσεων πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων έχει ωθήσει τη Stellantis να επιβραδύνει σημαντικά τους ρυθμούς παραγωγής, εισάγοντας παρατεταμένες περιόδους άδειας για τους εργαζόμενους του εργοστασίου.
Η κίνηση θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει την αυτοκινητοβιομηχανία να βελτιώσει τις σχέσεις της με την ιταλική κυβέρνηση, η οποία έχει συχνά επικρίνει τον όμιλο για την πτώση της παραγωγής του στη χώρα και για την κατασκευή ορισμένων από τα μοντέλα της Fiat και της Alfa Romeo στο εξωτερικό.
Η Stellantis – η μοναδική μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιταλίας – και η κυβέρνηση βρίσκονται σε συνομιλίες για ένα σχέδιο που στοχεύει στην αποκατάσταση της παραγωγής του ομίλου στη χώρα σε ένα εκατομμύριο οχήματα μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας, από περίπου 750.000 πέρυσι.
Το Σάββατο, ο υπουργός Βιομηχανίας Adolfo Urso δήλωσε ότι μια συμφωνία αναμένεται σε λίγες ημέρες, συμπεριλαμβανομένων ανακοινώσεων νέων μοντέλων για τα ιταλικά εργοστάσια της Stellantis.
Το Automotive News Europe δήλωσε νωρίτερα τη Δευτέρα ότι η παραγωγή του νέου υβριδικού 500e δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει νωρίτερα από τα τέλη του 2025. Πρόσθεσε ότι η Stellantis στοχεύει σε συνολική ετήσια παραγωγή 200.000. 500 αεροσκαφών στο Mirafiori, συμπεριλαμβανομένων 125.000 υβριδικών, έναντι λιγότερων από 80.000 που παρήχθησαν πέρυσι.
Το υβριδικό 500e θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το 500e EV, ενώ η Fiat καταργεί σταδιακά την παλιά έκδοση του 500, τόσο βενζινοκίνητη όσο και υβριδική, η οποία συναρμολογήθηκε στην Πολωνία.
πηγή:www.investing.com

