Το Netflix (NASDAQ:NFLX) επιβεβαίωσε την κυριαρχία του στην αγορά βίντεο συνεχούς ροής την Τρίτη, καθώς ο συνδυασμός ζωντανών αθλητικών γεγονότων, δημοφιλών σειρών επιστροφής – και μοναδικών στιγμών, όπως μια παράσταση στο ημίχρονο ποδοσφαίρου από την Beyonce – συνέβαλε στην προσέλκυση ρεκόρ συνδρομητών. το τρίμηνο των διακοπών.
Η εταιρεία πρόσθεσε 18,9 εκατομμύρια συνδρομητές το τέταρτο τρίμηνο της για να αυξήσει τη συνολική παγκόσμια βάση συνδρομητών της σε σχεδόν 302 εκατομμύρια πελάτες – αριθμός που είναι νάνος για τους αντιπάλους της στο Χόλιγουντ.
Το Netflix προσπάθησε να επωφεληθεί από την καλπάζουσα δημοτικότητά του αυξάνοντας τις τιμές στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Πορτογαλία και την Αργεντινή, καθώς ξοδεύει περισσότερα στον προγραμματισμό. Στις ΗΠΑ, η υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις της εταιρείας θα κοστίζει 7,99 $ το μήνα, από 6,99 $, ενώ το πακέτο premium θα κοστίζει 24,99 $, αύξηση 9% από την υπάρχουσα τιμολόγηση.
Οι επενδυτές αντέδρασαν με ενθουσιασμό στα αποτελέσματα, με αποτέλεσμα η μετοχή του Netflix να αυξηθεί κατά περίπου 13% στις εκτεταμένες συναλλαγές, αυξάνοντας την χρηματιστηριακή του αξία κατά σχεδόν 50 δισεκατομμύρια δολάρια. Τον τελευταίο χρόνο, οι μετοχές του Netflix έχουν κερδίσει περισσότερο από 77%, ξεπερνώντας την άνοδο κατά 24% του S&P 500.
«Το Netflix επιβεβαιώνει την ηγετική του θέση και ξεφεύγει εντελώς στην αγορά ροής», δήλωσε ο Paolo Pescatore του PP Foresight. «Τώρα λυγίζει τους μυς της προσαρμόζοντας τις τιμές δεδομένου του πολύ ισχυρότερου και διαφοροποιημένου προγραμματισμού της σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της».
Η εταιρεία είπε ότι ο προγραμματισμός της για το τέταρτο τρίμηνο ξεπέρασε τις προσδοκίες της, με τους θεατές να απολαμβάνουν τη δεύτερη σεζόν του δυστοπικού θρίλερ επιβίωσης “Squid Game”, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία βρίσκεται σε καλό δρόμο για να γίνει μια από τις πρωτότυπες σειρές με τις περισσότερες προβολές.
Η ολοένα μεγαλύτερη επένδυση του Netflix σε εκδηλώσεις με ζωντανή ροή προσελκύει δεκάδες εκατομμύρια θεατές. Ο αγώνας πυγμαχίας βαρέων βαρών μεταξύ του Τζέικ Πολ και του Μάικ Τάισον τον Νοέμβριο προσέλκυσε 65 εκατομμύρια ροές. Οι δύο αγώνες του National Football League την ημέρα των Χριστουγέννων, ο ένας με την απόδοση της Beyonce στο ημίχρονο, προσέλκυσαν κατά μέσο όρο 30 εκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως, κατατάσσοντας μεταξύ των διοργανώσεων με τις περισσότερες μεταδόσεις στην ιστορία του πρωταθλήματος.
“Για να δηλώσω το προφανές, το περιεχόμενο είναι αυτό που οδηγεί τους χρήστες σε υπηρεσίες ροής”, δήλωσε ο διευθυντής της Forrester Research (NASDAQ:FORR), Mike Proulx. “Με τη μεγαλύτερη αύξηση στους συνδρομητές ποτέ, η προσοχή του Netflix στο ποιοτικό περιεχόμενο είναι ο λόγος για μια συνολική δυνατή χρονιά και τέταρτο τρίμηνο».
Το Netflix είπε ότι έχει αποτινάξει τον αντίκτυπο του COVID-19 και τις απεργίες συγγραφέων και ηθοποιών του Χόλιγουντ το 2023, και προσφέρει τις επόμενες σεζόν των πιο δημοφιλών σόου του, συμπεριλαμβανομένης της σειράς Addams Family “Wednesday” και του υπερφυσικού “Stranger Things”. “
Θα μεταδίδει επίσης περισσότερα ζωντανά γεγονότα, συμπεριλαμβανομένων εβδομαδιαίων τμημάτων του WWE “Monday Night Raw” wrestling. Εξασφάλισε τα δικαιώματα για το Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών της FIFA το 2027 και το 2031, μια συμφωνία που λέει ότι απεικονίζει τη στρατηγική της να παρέχει προγραμματισμό ειδικών εκδηλώσεων και όχι αθλητικά πακέτα κανονικής περιόδου.
Τέτοιες ζωντανές εκδηλώσεις είναι ελκυστικές για τους διαφημιστές, επειδή προσελκύουν κοινό που παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο.
“Υπερβήσαμε τον στόχο εσόδων από διαφημίσεις το τέταρτο τρίμηνο”, δήλωσε ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Γκρεγκ Πίτερς, προσθέτοντας: “Διπλασιάσαμε τα έσοδά μας από τις διαφημίσεις σε ετήσια βάση πέρυσι. Αναμένουμε να διπλασιαστούν και φέτος”.
Η εταιρεία είπε ότι η έκδοση της υπηρεσίας της που υποστηρίζεται από διαφημίσεις αντιπροσωπεύει το 55% των νέων εγγραφών της στις χώρες όπου είναι διαθέσιμη.
Ο αναλυτής της Macquarie Equity Research, Tim Nollen, προέβλεψε ότι τα έσοδα από διαφημίσεις θα αυξηθούν στα 2 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, καθώς περισσότεροι άνθρωποι εγγράφονται στο επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις της εταιρείας και ωριμάζει η διαφημιστική τεχνολογία του Netflix. Οι ζωντανές εκδηλώσεις θα συνεχίσουν να αυξάνουν τις εγγραφές, έγραψε σε ένα σημείωμα επενδυτών που δημοσιεύτηκε πριν από την έκθεση κερδών του Netflix.
Αυτό το τρίμηνο θα σηματοδοτήσει επίσης την τελευταία φορά που το Netflix θα αναφέρει προσθήκες συνδρομητών, καθώς η εταιρεία δίνει έμφαση σε άλλες μετρήσεις απόδοσης, συμπεριλαμβανομένων των εσόδων και των κερδών – μια αλλαγή που οι αναλυτές αποδίδουν στην επιβράδυνση της ανάπτυξης των συνδρομητών.
Η εταιρεία ανέφερε κέρδη ανά μετοχή 4,27 $, ξεπερνώντας την πρόβλεψη της Wall Street για 4,20 $ ανά μετοχή, σύμφωνα με μέσο όρο προβλέψεων από 34 αναλυτές. Τα ετήσια λειτουργικά έσοδα ξεπέρασαν τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας.
Τα έσοδα αυξήθηκαν 16% σε σχέση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο, στα 10,2 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις της Wall Street για 10,1 δισεκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο, σύμφωνα με την LSEG. Το άλμα στους συνδρομητές το τρίμηνο δεν δημιούργησε παρόμοια άνοδο στα έσοδα, επειδή οι εγγραφές πραγματοποιήθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του τριμήνου, είπε ένα άτομο που γνωρίζει το θέμα.
Η εταιρεία αναθεώρησε την καθοδήγησή της, προβλέποντας έσοδα 43,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε 44,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, αύξηση μισού δισεκατομμυρίου δολαρίων σε σχέση με την προηγούμενη πρόβλεψη. Η ενημερωμένη καθοδήγηση αντικατοπτρίζει βελτιωμένα επιχειρηματικά βασικά στοιχεία, είπε η εταιρεία.
Το διοικητικό συμβούλιο του Netflix ενέκρινε επίσης πρόσθετα 15 δισεκατομμύρια δολάρια για την επαναγορά μετοχών, γεγονός που ανεβάζει τη συνολική εξουσιοδότηση επαναγοράς στα 17,1 δισεκατομμύρια δολάρια.
πηγή: investing.com

