Σημαντική μείωση καταγράφουν οι πωλήσεις iPhone στην Κίνα

iPhone

Τα ποσοστά πώλησης iPhone μειώθηκαν σημαντικά στην Κίνα μετά τις διακοπές της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς (CNY), σύμφωνα με τον Jefferies.

Οι βιομηχανικοί έλεγχοι της εταιρείας αποκαλύπτουν ότι αυτά τα ποσοστά μειώνονται κατά διψήφιο ποσοστό, υποδεικνύοντας ότι η κυκλοφορία του iPhone 16e «δεν μπόρεσε να υποστηρίξει τις συνολικές πωλήσεις iPhone στην Κίνα, παρόλο που το 16e καλύπτεται από το πρόγραμμα κρατικών επιδοτήσεων», ανέφεραν οι αναλυτές της Jefferies.

Η συνολική αποστολή smartphone στην Κίνα για τον Ιανουάριο του 2023 σημείωσε πτώση 17% σε ετήσια βάση (YoY) και μείωση 24% από μήνα σε μήνα (MoM), συνολικά 24,5 εκατομμύρια μονάδες.

Προσαρμόζοντας το CNY, που πραγματοποιήθηκε στις 29 Ιανουαρίου και είχε ως αποτέλεσμα μια εβδομάδα άδεια για τις περισσότερες εταιρείες, τα εκτιμώμενα στοιχεία αποστολής δείχνουν μείωση 1% σε ετήσια βάση και 10% σε ετήσια βάση. Οι αποστολές smartphone αυξήθηκαν σε ετήσια βάση τους εννέα από τους προηγούμενους δώδεκα μήνες το 2024.

Τον Δεκέμβριο του 2024, οι αποστολές αυξήθηκαν στα 32,4 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 21% σε ετήσια βάση και τον υψηλότερο μήνα του έτους, πιθανότατα τροφοδοτούμενη από τη συσσώρευση αποθεμάτων εν αναμονή ενός πρώιμου CNY και ενός προγράμματος κρατικής επιδότησης για προϊόντα 3C (υπολογιστές, επικοινωνίες και ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης).

Ωστόσο, οι πωλήσεις μετά το CNY ήταν ελάχιστες, με διψήφιες πωλήσεις από τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο να μην παρουσιάζει καμία βελτίωση.

Τα επίπεδα αποθέματος τόσο για συσκευές Android όσο και για iPhone έχουν αυξηθεί κατά περίπου 21 ημέρες τους τελευταίους έξι μήνες.

Οι μέσες ημέρες αποθέματος για τους τοπικούς κατασκευαστές Android έχουν φτάσει περίπου τις 50 ημέρες, σε σύγκριση με το κανονικό εύρος των 35-40 ημερών. Με τις αδύναμες πωλήσεις να επιμένουν, η Jefferies αναμένει περαιτέρω προσαρμογές αποθεμάτων και επακόλουθες μειώσεις αποστολών τους επόμενους δύο μήνες πριν από το φεστιβάλ αγορών 618.

Οι επιδόσεις μεταξύ των εμπορικών σημάτων Android ήταν μικτές, με τη Huawei και τη Xiaomi (HK:1810) να σημειώνουν ανάπτυξη, ενώ άλλες βασικές μάρκες Android έχουν αρνητική ανάπτυξη.

Η επιτυχία της Huawei αποδίδεται κυρίως σε επιθετικές εκπτώσεις, ενώ η ανάπτυξη της Xiaomi θεωρείται πιο σημαντική λόγω των περιορισμένων εκπτώσεων. Από το έτος μέχρι σήμερα, η Honor (SZ:300870) φέρεται να έχει χάσει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, ακολουθούμενη από το iPhone.

Ο Jefferies σημειώνει ότι οι εκπτώσεις για iPhone έχουν παραμείνει περιορισμένες στις περισσότερες πλατφόρμες, με εξαίρεση το Pinduoduo (NASDAQ:PDD).

Στο PDD, οι μειώσεις τιμών για τα 16 Pro και Pro Max αυξάνονται σταθερά και την περασμένη εβδομάδα παρατηρήθηκε μια αξιοσημείωτη άνοδος στις εκπτώσεις για τα iPhone 16 και 16 Plus — πιθανότατα αντανακλώντας την πιο ήπια ζήτηση. Εν τω μεταξύ, οι εκπτώσεις σε άλλες πλατφόρμες παρέμειναν σχετικά περιορισμένες.

«Αυτό πιθανότατα οδήγησε τη συνεχιζόμενη αδυναμία του iPhone στην Κίνα», είπαν οι αναλυτές. Παραμένουμε πτωτικοί στη συνολική ζήτηση smartphone, συμπεριλαμβανομένης της Apple (NASDAQ:AAPL).»


πηγή: investing.com

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο