Στα $10,8 δισ. ανήλθαν οι διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ την Black Friday

Black Friday

Οι αγοραστές των ΗΠΑ χρησιμοποίησαν τα κινητά τηλέφωνα, τους φορητούς υπολογιστές, τους επιτραπέζιους υπολογιστές και άλλες συσκευές τους για να πραγματοποιήσουν αγορές 10,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο διαδίκτυο τη Black Friday, σύμφωνα με μια ενημερωμένη καταμέτρηση από το Adobe (NASDAQ:ADBE) Analytics.

Η Black Friday, την επομένη της γιορτής των Ευχαριστιών στις ΗΠΑ, σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της εορταστικής περιόδου αγορών για τους λιανοπωλητές και ο ανταγωνισμός έχει ενταθεί για να κερδίσει κάθε αγοραστή που αναζητά εκπτώσεις.

Οι αυξημένες διαδικτυακές αγορές ευνοούν δυνητικά τους γίγαντες του ηλεκτρονικού εμπορίου όπως η Amazon.com (NASDAQ:AMZN) και η Walmart (NYSE:WMT). Η Walmart, η οποία διαχειρίζεται 4.700 καταστήματα στις ΗΠΑ, έχει επενδύσει πολλά σε παραδόσεις από κατάστημα σε σπίτι για την περίοδο των εορτών για να ενισχύσει το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Οι δαπάνες των ΗΠΑ στο Διαδίκτυο τη Μαύρη Παρασκευή αυξήθηκαν κατά 10,2%, δήλωσε η Adobe, η οποία παρακολουθεί τις συσκευές που χρησιμοποιούν το λογισμικό της για να βοηθήσουν στην τροφοδότηση περισσότερων από 1 τρισεκατομμύριο επισκέψεις σε ιστότοπους λιανικής στις ΗΠΑ.

Το 2023, οι αγοραστές των ΗΠΑ ξόδεψαν 9,8 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο τη Μαύρη Παρασκευή και το 2022 ξόδεψαν 9,1 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την Adobe.

Για τη Black Friday φέτος, ο Corey Coscioni, 58, είπε ότι έψαχνε για ευκαιρίες στο διαδίκτυο καθώς και σε καταστήματα, αναζητώντας «δώρα για όλους: τη γυναίκα μου, την κόρη μου και τον εαυτό μου».

Τα εμπορεύματα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στο διαδίκτυο περιελάμβαναν προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης δέρματος και μαλλιών, καθώς και ηχεία bluetooth και μηχανές εσπρέσο, δήλωσε η Adobe το Σάββατο.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις παιχνιδιών αυξήθηκαν 622% σε σύγκριση με τις μέσες ημερήσιες πωλήσεις τον Οκτώβριο, ενώ οι πωλήσεις κοσμημάτων αυξήθηκαν 561% και οι συσκευές αυξήθηκαν κατά 476% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο, πρόσθεσε.

Ξεχωριστά, η Salesforce (NYSE:CRM), μια εταιρεία λογισμικού που βασίζεται στο cloud, δήλωσε ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 7% την Παρασκευή στα 17,5 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τον δικό της ενημερωμένο απολογισμό το Σάββατο. Η Salesforce, η οποία ανέλυσε τα μοτίβα κίνησης σε χιλιάδες διαδικτυακούς λιανοπωλητές, είπε ότι οι αγοραστές αγόρασαν περισσότερες οικιακές συσκευές και έπιπλα.

Οι αλυσίδες πολυκαταστημάτων όπως το Macy’s (NYSE:M) και το Kohl’s (NYSE:KSS) καθώς και το μεγάλο κατάστημα λιανικής Target (NYSE:TGT) θα μπορούσαν να σημειώσουν σίγαση πωλήσεων αυτή τη σεζόν, η οποία είναι μικρότερη με μόνο 26 ημέρες μεταξύ της Ημέρας των Ευχαριστιών και των Χριστουγέννων.

πηγή: www.investing.com

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο