Η Airbus, η Collins Aerospace, η Pratt & Whitney και η Rolls-Royce (OTC:RYCEY) επεκτείνουν την προμήθεια ανταλλακτικών από την Ινδία, οδηγώντας την ανάπτυξη στον αναδυόμενο αεροδιαστημικό τομέα της χώρας και ωθώντας τις τοπικές εταιρείες να αναβαθμίσουν τα παιχνίδια τους, λένε οι γνώστες του κλάδου.
Η Hical Technologies και η JJG Aero με έδρα το Μπανγκαλόρ είναι μεταξύ εκείνων που οδηγούν το κύμα. Η Hical, προμηθευτής της Raytheon (NYSE:RTN) Technology και της Boeing (NYSE:BA), μεταξύ άλλων, στοχεύει να διπλασιάσει τα έσοδα σε 5 δισεκατομμύρια ρουπίες (57,57 εκατομμύρια δολάρια) από το τμήμα αεροδιαστημικής της σε τρία χρόνια, δήλωσε ο Yashas Jaiveer Shashikiran, κοινός διευθύνων σύμβουλος.
Η JJG Aero, επίσης στο βιομηχανικό κέντρο της Bengaluru, χρειάστηκε 12 χρόνια για να φτάσει τα 2 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα, αλλά εκτινάχθηκε στα 20 εκατομμύρια δολάρια τα τελευταία έξι, δήλωσε ο CEO Anuj Jhunjhunwala.
Η ανάπτυξη εντάσσεται στο κύμα της αεροδιαστημικής Ασίας-Ειρηνικού, με τα έσοδα του 2024 να αναμένεται να είναι 54% πάνω από τα επίπεδα του 2019, ενώ η Βόρεια Αμερική και η Ευρώπη παραμένουν 3% και 4% χαμηλότερα, σύμφωνα με την έρευνα της Accenture (NYSE:ACN).
«Παλιότερα, κυνηγούσαμε πελάτες. Τώρα, ενδιαφέρονται εξίσου να αξιολογήσουν τα ινδικά μηχανουργεία», είπε ο Jhunjhunwala, προσθέτοντας ότι οι συμβάσεις υπογράφονται πιο γρήγορα και οι διαδικασίες ενσωμάτωσης γίνονται πολύ πιο γρήγορα από ποτέ.
Οι εταιρείες παράγουν ανταλλακτικά για εξοπλισμό προσγείωσης, φτερά, άτρακτο, ηλεκτρικούς διακόπτες και συστήματα ελέγχου κίνησης απαραίτητα για την ασφάλεια και την απόδοση της πτήσης.
Κορυφαίοι δυτικοί κατασκευαστές αεροπλάνων και κινητήρων, των οποίων η παραγωγή έχει περιοριστεί από απεργίες, ανώτατα όρια παραγωγής και ελλείψεις ανταλλακτικών και εργατικού δυναμικού μετά την πανδημία, λένε ότι θέλουν να αντλήσουν περισσότερα από την Ινδία για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια.
«Η Ινδία είναι η καλύτερη λύση για τις προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας», είπε ο Huw Morgan, ανώτερος αντιπρόεδρος για τις προμήθειες αεροδιαστημικής στη Rolls-Royce, την περασμένη εβδομάδα σε εκδήλωση του κλάδου.
«Ο όγκος των κινητήρων μας αυξάνεται κατά περίπου 20% και οι παραδοσιακές αλυσίδες εφοδιασμού απλώς δεν είναι σε θέση να το υποστηρίξουν», είπε ο Morgan. «Η Ινδία είναι η αγορά με το καλύτερο κόστος».
Η βρετανική εταιρεία σχεδιάζει να διπλασιάσει τις προμήθειες από την Ινδία εντός πέντε ετών.
Η χώρα είναι μεταξύ των μεγαλύτερων αγοραστών αεροσκαφών στον κόσμο, αλλά αντιπροσωπεύει μόνο το 1% της παγκόσμιας αγοράς της εφοδιαστικής αλυσίδας, σύμφωνα με την πρόσφατα συσταθείσα Ένωση Aerospace India.
“Μετά τον Covid, η παγκόσμια αεροδιαστημική βιομηχανία έφτασε σε ένα σημείο καμπής. Ενώ αυτή η στροφή ξεκίνησε το 2020, η αεροδιαστημική είναι μια βιομηχανία που κινείται αργά — χρειάζεται χρόνος για να υλοποιηθούν οι αλλαγές”, δήλωσε ο Aravind Melligeri του προμηθευτή Aequs.
Περισσότερα αεροπλάνα, περισσότερα εξαρτήματα
Η Ινδία, η τρίτη μεγαλύτερη εγχώρια αεροπορική αγορά στον κόσμο σε θέσεις, είναι επίσης από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες, αυξάνοντας τη ζήτηση για υπηρεσίες συντήρησης και ανταλλακτικά.
Οι τεράστιες παραγγελίες αεροσκαφών από την IndiGo και την Air India τροφοδοτούν την ανάπτυξη σε όλο το αεροπορικό οικοσύστημα, δήλωσε στο Reuters ο διευθύνων σύμβουλος της Air India Campbell Wilson.
Αν και οι ινδικές εταιρείες έχουν προμηθεύσει εδώ και πολύ καιρό την παγκόσμια αεροδιαστημική βιομηχανία 180 δισεκατομμυρίων δολαρίων, τώρα κινούνται πέρα από τη βασική κατασκευή σε εργασίες υψηλότερης αξίας, όπως ο σχεδιασμός, η μηχανική και η ενοποίηση συστημάτων.
Η Airbus το 2024 ανέθεσε τη δεύτερη σύμβαση θυρών αεροσκαφών μέσα σε ένα χρόνο σε Ινδούς προμηθευτές.
“Η Ινδία συνεισφέρει πάνω από 1 δισεκατομμύριο ευρώ επί του παρόντος στη συνολική αλυσίδα εφοδιασμού της Airbus και αναμένουμε να το διπλασιάσει. Κάθε εμπορικό αεροσκάφος της Airbus σήμερα έχει κάποιο εξάρτημα ή εξάρτημα που κατασκευάζεται στην Ινδία”, δήλωσε ο Michel Narchi, επικεφαλής των διεθνών επιχειρήσεων της Airbus.
Προσπάθεια βιομηχανίας
Το υπουργείο Πολιτικής Αεροπορίας της Ινδίας πραγματοποίησε συνάντηση την περασμένη εβδομάδα με ηγέτες του κλάδου σχετικά με την ενίσχυση της κατασκευής εξαρτημάτων, δήλωσε ο γενικός διευθυντής του ΔΑΑ Srinivasan Dwarakanath. Η ένωση εκπροσωπεί ινδικές και παγκόσμιες εταιρείες.
Είπε ότι ένα βασικό βήμα προς την πραγματική προσθήκη αξίας θα ήταν η τοπική προμήθεια πρώτων υλών όπως το αλουμίνιο, ο χάλυβας και το τιτάνιο, που τελικά θα οδηγήσει στην πιστοποίηση των σχεδίων που κατασκευάζονται από Ινδούς προμηθευτές.
Ο ΔΑΑ εκτιμά ότι η αεροδιαστημική βιομηχανία της Ινδίας θα καταλάβει το 10% της παγκόσμιας αγοράς της εφοδιαστικής αλυσίδας μέσα σε μια δεκαετία, με την παγκόσμια αγορά να αναμένεται να φτάσει τα 250 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως έως το 2033.
“Η Ινδία είχε επίσης τις αρχικές προκλήσεις να είναι φυσικά πιο μακριά από τις κύριες αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης. Εγκρίσεις μηχανικών, χρονισμοί πιστοποίησης, προμήθεια πρώτων υλών – χρειάστηκε λίγος χρόνος για να χτιστεί το οικοσύστημα, αλλά τώρα η Ινδία είναι έτοιμο”, δήλωσε ο Yashas Jaiveer της Hical.
πηγή: investing.com

