ΞΕΚΑΘΑΡΑ φαίνεται ότι δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα, καθώς δεν έχει ξεκινήσει να εισπράττει το αυξημένο ναύλο για το μεγάλο πλοίο Roma των 58 χιλ. δολαρίων/ημέρα που θα ισχύει από 1 Δεκεμβρίου, έναντι των 24 χιλ. δολαρίων/ημέρα (άνοδος +142%), ενώ ο άλλος τομέας της διαχείρισης ακινήτων και δανείων μόλις τώρα γεννιέται και αρχίζει σταδιακά να αποδίδει.
Το ταμπλό παραδόξως έχει μείνει ακόμα στο 2020 μιας που η κεφαλαιοποίηση του ομίλου βρίσκεται πολύ πίσω στα 95 εκατ. ευρώ με ένα πανάθλιο discount -51% ή -100 ολόκληρα εκατ. ευρώ. Κοινώς η τιμή της μετοχής βρίσκεται στα 2,34 ευρώ, ενώ βάση των ιδίων κεφαλαίων γράφει τα 4,77 ευρώ.
Το άλλο σημαντικό στοιχείο που φανερώνει τη σοβαρή υποτίμηση της μετοχής είναι το καθαρό ταμείο στα 23,6 εκατ. ευρώ ενώ αν προσθέσουμε το ποσό των χρηματοοικονομικών προϊόντων όπως επίσης και του λογαριασμού μεσεγγύησης (escrow account) από την πώληση του Πόρτο Καρράς στη Χαλκιδική, τότε φθάνει στα 50 εκατ. ευρώ. Σε αυτά μάλιστα δύναται να προστεθούν άλλα 3 εκατ. ευρώ από εισπράξεις που εκκρεμούν από παλιότερα έργα σε Ρουμανία και Ελλάδα.
- Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η απόσβεση που πραγματοποιεί ο όμιλος στις συμμετοχές που έχει στα πλοία. Ήδη λοιπόν με τα μερίσματα των 6,3 εκατ. ευρώ που έχει εισπράξει μέχρι τα τέλη του περασμένου Ιουνίου από τη συμμετοχή του 15% στα έξι πλοία ποντοπόρου ναυτιλίας, η Ολυμπιακή Τεχνική έχει πάρει ολοκληρωτικά πίσω και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα το κεφάλαιο των 6 εκατ. δολαρίων που είχε επενδύσει σε αυτά.
Στη διαγραμματική ανάλυση τώρα η μετοχή παρουσιάζεται να έχει παρασυρθεί από το γενικό διορθωτικό κλίμα κατεβαίνοντας έως την πολύ σημαντική περιοχή στήριξης των 2,30 με 2,20 ευρώ.
- Η ισχυρή άρνηση καθοδικής τμήσης θα φέρει τη μετοχή αρχικά πάνω από τον Keltner και μετά προς τη βραχυχρόνια περιοχή αντίστασης των 2,70 ευρώ. Πάνω από εκεί ανοίγει και πάλι το ανοδικό παράθυρο για το επίπεδο των 3,10 με 3,20 ευρώ. Επαναλαμβάνω ότι η εσωτερική αξία της μετοχής είναι στα 4,77 ευρώ.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΑΝΘΟΣ @chartswar.com
Τα παραπάνω εκφράζουν προσωπικές απόψεις, και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε κινητής αξίας.

