Τα ταξίδια «εκδίκησης» μετά την πανδημία μπορεί να έχουν τελειώσει για πολλές χώρες, αλλά η επιθυμία να επιβιβαστούν σε ένα αεροπλάνο δεν έχει μειωθεί για τους ταξιδιώτες από την Ινδία.
Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Booking.com και της McKinsey, οι Ινδοί θα μπορούσαν να είναι οι τέταρτοι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί καταναλωτές παγκοσμίως μέχρι το 2030.
Ωστόσο, επεσήμαναν ότι τα εξερχόμενα ταξίδια αντιπροσώπευαν μόνο το 1% περίπου των συνολικών ταξιδιών που πραγματοποίησαν οι Ινδοί πέρυσι. Αυτό αναμένεται να συνεχιστεί μέχρι το 2030, σύμφωνα με την έκθεση.
Με βάση τις προσδοκίες της έκθεσης, το 2030 θα πραγματοποιηθούν 5 δισεκατομμύρια ταξίδια, το 1% των εξερχόμενων ταξιδιών θα ανέλθει σε 50 εκατομμύρια ταξίδια.
Σύμφωνα με την έρευνά τους για το 2019, οι ΗΠΑ, η Κίνα και η Γερμανία ήταν οι τρεις πρώτες χώρες που ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα για ταξίδια παγκοσμίως, ενώ η Ινδία ήταν έκτη.
Ανεξάρτητα από αυτό, οι συνολικές δαπάνες από τα ταξίδια στο εξωτερικό θα αυξηθούν από περίπου 25% σε 35%, όπως έδειξε η μελέτη.
Οι Ινδοί ταξιδιώτες αναμένεται να ξεκινήσουν 5 δισεκατομμύρια περισσότερα ταξίδια μέχρι το 2030 και οι δαπάνες για ταξίδια και τουρισμό προβλέπεται να φτάσουν τα 410 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι τότε. Πρόκειται για αύξηση άνω του 170% από τα 150 δισ. δολάρια το 2019, σύμφωνα με την έκθεση.
Καθώς περισσότεροι άνθρωποι εισέρχονται στο εργατικό δυναμικό, οι κατά κεφαλήν δαπάνες των νοικοκυριών της χώρας θα αυξηθούν και θα μπορούσαν να ξεπεράσουν άλλες αναπτυσσόμενες ασιατικές οικονομίες όπως η Ινδονησία, οι Φιλιππίνες και η Ταϊλάνδη.
Σύμφωνα με τη μελέτη, περίπου 13 εκατομμύρια νοικοκυριά αναμένεται να έχουν εισόδημα κάτω των 35. 000 δολαρίων, ένα άλμα από μόλις 2 εκατομμύρια το 2020.
Την τελευταία δεκαετία έχουν δαπανηθεί περισσότερα από 200 δισεκατομμύρια δολάρια για τη βελτίωση του τομέα μεταφορών της Ινδίας και ο αριθμός των αεροδρομίων στη χώρα έχει διπλασιαστεί από το 2014, σύμφωνα με την Booking.com και τη McKinsey.
Για να προετοιμαστούν για την αυξανόμενη όρεξη για ταξίδια, οι ινδικές αεροπορικές εταιρείες έχουν παραγγείλει περισσότερες από 1. 000 μονάδες αεροσκαφών, αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό των αεροσκαφών σε 1.500 έως 1.700 μονάδες μέχρι το 2030, όπως προκύπτει από την έκθεση.
Ο εθνικός αερομεταφορέας της Ινδίας Air India αγόρασε τον Ιούνιο 470 αεροσκάφη Airbus και Boeing στο πλαίσιο του προγράμματος επέκτασης του στόλου του ύψους 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Τα εγχώρια ταξίδια εξακολουθούν να είναι το κλειδί
Παρά την αύξηση της αγοραστικής δύναμης, οι Ινδοί εξακολουθούν να προτιμούν να ταξιδεύουν στο εσωτερικό της χώρας, όπως έδειξε η έρευνα.
Εκτός από τις μεγάλες γνωστές πόλεις όπως το Δελχί και η Βομβάη, πολιτείες όπως το Βαρανάσι, η Κοϊμπατόρε και το Κότσι γίνονται επίσης δημοφιλείς ταξιδιωτικοί προορισμοί.
“Αναμένεται μετατόπιση της εισοδηματικής πυραμίδας της Ινδίας, η οποία χαρακτηρίζεται από ~6Χ αύξηση των νοικοκυριών που κερδίζουν 35.000 δολάρια ετησίως έως το 2030”, υπογραμμίζεται στην έκθεση.
Οι Ινδοί ταξιδιώτες προτιμούν να κάνουν πολλά μικρά ταξίδια αντί για ένα ή δύο το χρόνο, σύμφωνα με τον Jatin Khanna, διευθύνοντα σύμβουλο της Sarovar Portico Hotels & Resorts, ο οποίος αναφέρεται στη μελέτη.
Το 2022, το 29% των Ινδών ταξιδιωτών έκανε διακοπές για πάνω από 25 ημέρες, περισσότερο από τους τουρίστες από ανεπτυγμένες χώρες όπως η Αυστραλία (24%), η Γερμανία (23%) και οι ΗΠΑ (15%).
“Έχουν γίνει πιο απαιτητικοί και πειραματικοί στο τι θέλουν από ένα ταξίδι. Είναι πρόθυμοι να δοκιμάσουν μοναδικές, αυθεντικές και καθηλωτικές εμπειρίες, συχνά εμπνευσμένες από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης – από όπου παίρνουν νέες ιδέες και σχεδιάζουν τα ταξίδια τους”
Πηγή: cnbc.com