Η αφύπνιση του Τιτάνα
Του Απόστολου Μάνθου
Είναι κοινή η πεποίθηση των περισσότερων αναλυτών ότι ο κατασκευαστικός κλάδος ετοιμάζεται να εκραγεί ανοδικά με τον πακτωλό των δισεκατομμυρίων που θα πέσει στη χώρα μας από τις τεράστιες επενδύσεις που θα πραγματοποιηθούν σε μεγάλα έργα υποδομών, στις υπερμεγέθεις real estate αναπτύξεις όπως της Lamda Development στο Ελληνικό, των εταιρειών του τομέα ακινήτων και των ΑΕΕΑΠ, όπως της Premia, Noval, Dimand και Prodea, στα έργα για την ενέργεια, τον τουρισμό και την εστίαση.
Καλά κάνουμε λοιπόν και επενδύουμε μακροπρόθεσμα στον κατασκευαστικό κλάδο, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε κάτι πολύ βασικό.
- Για παράδειγμα στο ΜΕΤΡΟ Γραμμή 4, ο ΤΙΤΑΝ είναι εκεί με τη σημαντική συμμετοχή της INTERBETON (η θυγατρική του εταιρία ετοίμου σκυροδέματος), όπου έχει τροφοδοτήσει με μεγάλη επιτυχία τόσο τη Γραμμή 3 όσο και το Μετρό Θεσσαλονίκης.
Στο Αεροδρόμιο στο Καστέλι ο ΤΙΤΑΝ είναι εκεί μέσω της μονάδας έτοιμου σκυροδέματος στους Ζωφόρους και την εγκατεστημένη εργοταξιακή μονάδα σκυροδέματος εντός του χώρου του Αεροδρομίου προμηθεύοντας σκυρόδεμα για τα κτιριακά έργα και για το γενικό κατασκευαστικό έργο. Παράλληλα το Λατομείο Ζωφόρων προμηθεύει αδρανή υλικά. Και στον ΒΟΑΚ πάλι εκεί θα είναι.
Στο Ελληνικό; Mα και φυσικά είναι εκεί μέσω της υπερσύγχρονης μονάδας παραγωγής σκυροδέματος με υψηλές περιβαλλοντικές επιδόσεις η οποία έχει ικανότητα συνολικής παραγωγής τουλάχιστον 150.000 m3 ανά έτος απαιτητικών συνθέσεων σκυροδέματος μειωμένου αποτυπώματος CO2.
Στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος, ο ΤΙΤΑΝ είναι εκεί συμμετέχοντας στην οδοποιία του νοτίου τμήματος του αυτοκινητόδρομου, ο οποίος προχωρά με αυξανόμενους ρυθμούς. Πού αλλού;
Δεν υπάρχει λοιπόν κατασκευαστικό έργο μεγάλο ή μικρό που να μην είναι παρών αυτός ο τεράστιος όμιλος που απασχολεί 5.400 εργαζομένους και έχει παγκοσμίως 14 εργοστάσια τσιμέντου, 3 μονάδες λείανσης, 6 τερματικά εισαγωγής, 71 λατομεία, 127 μεγάλες μονάδες έτοιμου μείγματος, 8 εργοστάσια τσιμεντόλιθων, 4 μονάδες επεξεργασίας ιπτάμενης τέφρας και 1 μονάδα ξηρού κονιάματος. Ένα συνολικό asset το οποίο φτάνει σήμερα τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ.
Δεν είναι δυνατόν λοιπόν να ξεκινάει η “χρυσή” εποχή για τις κατασκευαστικές χωρίς να ξεκινάει η “χρυσή” εποχή του Τιτάνα μιας που το αποτύπωμά του είναι τεράστιο. Η μετοχή λοιπόν του ομίλου στις τιμές που διαπραγματεύεται το τελευταίο χρονικό διάστημα δίνει ίσως μια από τις λίγες επενδυτικές ευκαιρίες υπεραπόδοσης σε σύγκριση με τις υπόλοιπες δεικτοβαρείς εισηγμένες εταιρείες.
Υπάρχουν τουλάχιστον 10 πολύ ισχυροί λόγοι που έχουν την ικανότητα να “ξυπνήσουν” τον Τιτάνα οδηγώντας τον σε μια επιθετική ανοδική κίνηση που θα θέσει ως μεσοπρόθεσμο στόχο την είσοδό του μέσα στη ζώνη διακύμανσης των 22 με 23,5 ευρώ ή έως και ένα +40% από τα σημερινά επίπεδα τιμών.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ …
https://www.capital.gr/analusi/3721562/i-afupnisi-tou-titana/

