Zalando: Αύξηση εσόδων 3,4% στο δεύτερο τρίμηνο

Zalando

Η Zalando SE (ETR:ZALG) ανακοίνωσε αισιόδοξα αποτελέσματα δεύτερου τριμήνου, οδηγώντας τις μετοχές της υψηλότερα.


Στις 4:34 π. μ. (0834 GMT), η Zalando διαπραγματευόταν 2% υψηλότερα στα 22,42 €.


Η ευρωπαϊκή πλατφόρμα μόδας σημείωσε αύξηση 2,8% σε ετήσια βάση στην αύξηση του Ακαθάριστου Όγκου Εμπορευμάτων (GMV) στο +2,8% σε ετήσια βάση (yoy), η οποία ήταν σύμφωνη με τη συναίνεση της εταιρείας.


Αυτό αντιπροσωπεύει βελτίωση από την αύξηση +1,3% το 1ο τρίμηνο. Η RBC Capital Markets είχε προβλέψει ανάπτυξη +2,7%, καθιστώντας το πραγματικό αποτέλεσμα ελαφρώς υψηλότερο από τις προσδοκίες.


Τα έσοδα του 2ου τριμήνου αυξήθηκαν κατά +3,4% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας τόσο την πρόβλεψη της RBC Capital Markets όσο και τη συναινετική εκτίμηση για +2%. Αναλύοντάς το ανά τμήμα:

B2C: Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά +3% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας την πρόβλεψη για +1%.


B2B: Τα έσοδα σημείωσαν αύξηση +10% σε ετήσια βάση, αν και αυτό ήταν χαμηλότερο από το αναμενόμενο +21%.


Η Zalando ανακοίνωσε προσαρμοσμένο EBIT ύψους 172 εκατ. ευρώ, υπερβαίνοντας τις προσδοκίες συναίνεσης για 166 εκατ. ευρώ και την πρόβλεψη της RBC για 161 εκατ. ευρώ. Το αποτέλεσμα αυτό αντανακλά ένα περιθώριο 6,5%, το οποίο ενισχύθηκε από ένα βελτιωμένο μικτό περιθώριο κατά περίπου +100 μονάδες βάσης ετησίως.


“Παραμένουμε πεπεισμένοι ότι η εταιρεία μπορεί να παραδώσει adj. EBIT εντός του ανώτερου άκρου του καθοδηγούμενου εύρους, προβλέποντας adj. EBIT 432 εκατ. ευρώ”, ανέφεραν αναλυτές της RBC Capital σε σημείωμα.

Η βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους προήλθε από την ισχυρότερη πώληση των αποθεμάτων λιανικής. Η RBC Capital Markets αναμένει ότι αυτή η θετική τάση θα συνεχιστεί και το 3ο τρίμηνο.


Τους τελευταίους 12 μήνες, ο αριθμός των ενεργών πελατών μειώθηκε ελαφρώς κατά -1% σε ετήσια βάση στα 50 εκατομμύρια. Ο μέσος αριθμός παραγγελιών ανά ενεργό πελάτη μειώθηκε κατά -3% στις 4,9. Ωστόσο, το μέσο μέγεθος καλαθιού αυξήθηκε κατά +4,6% σε ετήσια βάση, αντανακλώντας μια θετική αλλαγή στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.

Ο δείκτης κόστους μάρκετινγκ της Zalando ήταν υψηλότερος από τον προβλεπόμενο, αλλά ο δείκτης κόστους εκπλήρωσης ήταν χαμηλότερος, συμβάλλοντας στη θετική συνολική απόδοση.


Η εταιρεία επανέλαβε την καθοδήγησή της για ολόκληρο το έτος 2024, αναμένοντας ότι η ανάπτυξη της GMV θα κυμανθεί μεταξύ 0-5%. Αυτό συνάδει με τη συναινετική προσδοκία για +3,2% και την πρόβλεψη της RBC για +2,8%.


Η εταιρεία αναμένει ότι το προσαρμοσμένο EBIT θα εμπίπτει στο εύρος των 380-450 εκατ. ευρώ, ευθυγραμμιζόμενο με τη συναινετική εκτίμηση των 418 εκατ. ευρώ και την πρόβλεψη της RBC για 432 εκατ. ευρώ. Ο προσανατολισμός για τις κεφαλαιουχικές δαπάνες παραμένει στα 250-350 εκατ. ευρώ.


Η RBC Capital Markets διατηρεί αξιολόγηση Outperform με τιμή-στόχο τα 40 ευρώ.

Ο στόχος αυτός προκύπτει από ανάλυση προεξοφλημένων ταμειακών ροών (DCF), εφαρμόζοντας σταθμισμένο μέσο κόστος κεφαλαίου (WACC) 9,5% και τελικό ρυθμό ανάπτυξης 2,5%.

πηγή:www.investing.com

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο